İçeriğe geç

Sepet

Sepetiniz boş

İptal ve İade Koşulları Politikası

CAYMA HAKKI KAPSAMINDAN ÜRÜNÜN İADESİ

www.klipsch.com.tr Online Mağaza’da satışa sunulan tüm ürünler üretici ve ithalatçı firmaların garantisi altındadır. www.klipsch.com.tr, iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Satın alınan ürünün yasal cayma hakkı kapsamında iadesi 14 (on dört) gün içerisinde yapılabilir.

Ürünün cayma hakkı kapsamında iade edilebilmesi için; ürünün faturası, kurumsal satışlarda kurum tarafından düzenlenecek iade faturası, garanti belgesi, orijinal kutusu, ambalajı ve varsa tüm aksesuarlarıyla birlikte eksiksiz ve hasarsız şekilde Hifilife Online Mağazacılık A.Ş.’ye teslim edilmesi gerekmektedir. Üründe veya ambalajında bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma gibi durumlar tespit edilirse ve ürün müşteriye teslim edildiği ilk hâliyle iade edilemezse, iade kabul edilmez ve bedel iadesi yapılmaz.

Kulak içi kulaklık kategorisindeki ürünler, 6502 sayılı Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği kapsamında hijyen sebebiyle cayma hakkı dışında kalmaktadır. Ambalajı açılmış kulak içi ürünlerin iadesi mümkün değildir.

www.klipsch.com.tr üzerinden satın alınan ürünlerin, iade şartlarına uygun şekilde Hifilife Online Mağazacılık A.Ş.’ye ulaştırılması hâlinde ürün tutarının iadesi için süreç gecikmeden başlatılır. Ücret iadesi yalnızca ürünün satın alındığı kredi kartına yapılır. Kredi kartı iade süreci ilgili banka tarafından tamamlanmaktadır.


KARGO TESLİMATI SIRASINDA ÜRÜNÜN İADESİ

www.klipsch.com.tr üzerinden yapılan tüm alışverişlerde ürünler normal koşullarda 24 saat içerisinde kargoya teslim edilir.

Ürün teslim alınırken mutlaka:

  • Paket içeriği,

  • Fatura bilgileri,

  • Garanti belgesi

kontrol edilmelidir.

Paket içerisinde eksik ürün tespit edilmesi durumunda kargo görevlisinden tutanak düzenlemesi istenmelidir. Kargo görevlisi bu tutanağı ürün paketi ve faturasıyla birlikte Hifilife Online Mağazacılık A.Ş.’ye iletecektir.

Hifilife Online Mağazacılık A.Ş., eksik belge/ürün durumunu giderip ürünü gerekli belgelerle birlikte tekrar tercih edilen teslimat adresine gönderir.


KARGO TESLİMATINDAN ÖNCE SİPARİŞİN İPTALİ

Ürün kargoya teslim edilmeden veya gönderi aşamasındayken yapılan iptal talepleri 444 0 794 numaralı Çağrı Merkezi’ne iletilmelidir. Çağrı Merkezi, iptal talebini işleme alarak ücret iadesi sürecini başlatacaktır.

Hifilife Online Mağazacılık A.Ş., indirim, indirim kuponları ve kampanya aktivitelerini değiştirme veya iptal etme hakkını saklı tutar.